fredag 11. mars 2011

dagen i dag :)

Heisann, I dag var det en vanlig skoledag med 2 prøver! en i naturfag og en i samfunnsfag! det var vanskelig. helle prøven gikk til dundass!

Senere etter skolen var det karneval<3 :) Der var gøy. Jeg og Rigmor var cowboy<3. det ble stollek og dans. masse godteri i vertfall<3 :D Pizza og brus, pølse med brød og saft<3 det beste var at det var gratis påfyll på safta :D da ble jeg kjempe glad<3 til slutt fikk jeg et gratis brent pizzastykke :d mmm, jummy<3 not! så fikk jeg også gratis potetgull, cheese dodles<3 De var ikke så gode da, for de var myke, de hadde sikkert stått en stund litt i friluft xD jaja, det var kvelden i kveld, det har vært en morsom kveld. når jeg kom hjem så jeg ¨Norske Talenter¨. fikk ikke med meg alt da :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar