torsdag 31. mars 2011

Den nervepirrende dagen :S

I dag var det den store nervepirrende dagen! Jeg våkna og dro på skolen. Jeg gledet meg litt for i dag skulle vi få vite hvem som vannt kokkekampen. I naturfagen skulle vi egentlig få vite det, men Ellinor sa først i mattetimen. så ble det mattetime da, så venta vi spent. Så sa Ellinor at vi måtte vente i slutten av mattetimen -.-' Da ble det mer nervepirrende. I slutten av mattetimen fikk vi vite det :) Og den som vannt var gruppa mi :D vi har ikke fått premien enda :o vi kommer aldri til og få den heller :S neida xD lurer på hva det blir :o Vi fikk også vite at det skal begynne ei ny jente på skolen som heter Emma. Hun begynner i 6. klasse på mandag :D i morgen kommer hun på besøk :) gleder meg. Når jeg kom hjem spiste jeg pannekaker <3 Senere så jeg farmen :) Det var dagen i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar