lørdag 26. mars 2011

Den store pc dagen xD

Oyda! lenge siden jeg har blogget! har glemt det :P nå må jeg skjerpe meg. Dagen i dag var ikke stor, jeg sto opp sånn i 12 tia og spiste frokost. Så litt på pc-en :P så dro jeg og mamma på Hoseth og kjøpte myye godteri :D jeg spilte luftgitar hele veien etter favoritt låta mi : Metallica - For whom the bell tolls <3. jeg kan den på guitar hero Metallica, altså GHM :). Det er ganske gøy, jeg spiller på Hard >:D syns det er tøft jeg :) senere kom vi hjem da og så litt på pc-en xD. Så var det reprise av farmen, så jeg så det. senere sånn i 5 tia dro jeg og martin ut i snøen. vi prøvde og komme oss oppå garasjetalet xD. For og komme oss opp, lagde vi en stooor snøhaug vi sto oppå. Det var bare jeg som kom meg opp xD. Martin var hos mopeden sin mens jeg var på taket og koste meg xD. Mamma kom ut og tok et bilde av meg :D Når vi kom inn ble det middag, mamma, pappa og martin spiste taco, mens jeg spiste spagheti på boks xD. NAM! :P ble du sjalu nå >:D etter middagen var litt på pc-en xD Jeg kaller denne dagen ¨den store pc dagen ¨xD.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar